כדי לרכוש רצועות שמע בחנות, אנו ממליצים לך להירשם ולפתוח חשבון. (לא חובה!) זה יאפשר לך לנהל את חשבונך האישי, וכל הרצועות שרכשת תשמרנה בחשבונך עד סיום כמות ההורדות.
כל הרצועות בחנות, תשלחנה לתיבת הדואר שלך כקישורים בפורמט מוזיקה סטנדרטי (MP3).
לאחר שתקבל/י את הרצועות, תוכל/י להוריד אותן למכשיר הטלפון לטבלט או לשמור על המחשב.
האם ניתן לרכוש בחנות גם בלי להירשם?
בהחלט! תוכל להמשיך לתהליך התשלום גם בלי לפתוח חשבון בחנות, והמוצרים שרכשת ישלחו במייל ותוכל לשמור אותם לשמיעה חוזרת.
איך נרשמים לחנות?
לוחצים על כפתור "התחבר/הרשמה" בדף הראשי. מכניסים כתובת דואר אלקטרוני ומקבלים סיסמה במייל!
או לחלופין מתחברים דרך פייסבוק – ואתם רשומים!
עם סיום ההרשמה, תועבר/י למסך "החשבון שלי", שם תוכל/י לראות את ההורדות, לשמור מוצרים שמצאו חן בעיניך ולהנות ממבצעים והנחות.
כיצד רוכשים מוצר בחנות?
כדי לרכוש מוצר יש להיכנס לדף המוצר וללחוץ על כפתור "הוסף לסל":
כיצד משלמים על מוצר בחנות?
כדי לעבור לתשלום, יש ללחוץ על "סל הקניות" בראש הדף, ומשם על "מעבר לתשלום".
מה הן אפשרויות התשלום בחנות?
ניתן לרכוש בחנות באמצעות כרטיס אשראי לבחירתך, דרך חשבון פייפאל, BIT או העברה בנקאית.
לתשלום בכרטיס אשראי: יש ללחוץ על תשלום מאובטח בכרטיס אשראי דרך מערכת i-Count ותועברו למסך מילוי פרטים באשראי.
לתשלום בBIT: יש ללחוץ על כפתור "תשלום בBIT", ואז ללחוץ על "שליחת הזמנה". פרטי הטלפון לתשלום יופיעו: 054-8201500, והרצועות יועברו אליך לאחר שהתשלום יאושר.
לתשלום בPayPal: יש ללחוץ על כפתור פייפאל ותועברו לתשלום בחשבונכם.
לתשלום בהעברה בנקאית: יש ללחוץ על כפתור "העברה בנקאית" ואז ללחוץ על "שליחת הזמנה". פרטי החשבון להעברה ישלחו אליך במיל, והרצועות יועברו אליך לאחר שהכסף יועבר לחשבון.
אם יש לך עוד שאלות – אנא צור/י קשר.
איך אקבל את רצועות השמע שרכשתי?
מיד לאחר שסיימת לשלם באמצעות פייפאל או בכרטיס אשראי, תקבל מייל הכולל קישורים להורדת רצועות השמע שהזמנת. אם תבחר לשלם באמצעות BIT או העברה בנקאית, יש לסמן את האופציה המתאימה בתיבה, והרצועות תשלחנה עם קבלת התשלום.
איך אוריד ואשמור את הרצועות שרכשתי?
כדי להוריד את רצועות השמע לטלפון, יש לפתוח את הקישורים דרך המייל ולשמור על גבי המכשיר. (שונה ממכשיר למכשיר).
כדי לוודא שהרצועות תשמרנה אצלך לתמיד, מומלץ לשמור עותק על המחשב או דיסקאוןקי, משם תוכל/י להעביר אותן לכל מדיה אחרת לבחירתך. יש לך 10 נסיונות להורדה/או האזנה. אם ההורדות הסתיימו מבלי שהצלחת לשמור את הרצועות, אנא פנה/י אלינו דרך צור קשר באתר, ונשמח להוסיף לך הורדות.
אם לא אהיה מרוצה, האם אקבל את כספי בחזרה?
ברור! אם לאחר חודש ימים של האזנה, לא תהיה מרוצה מהתוצאות, כתוב לנו, וכספך יוחזר בלי שאלות!
כל הרצועות בחנות, תשלחנה לתיבת הדואר שלך כקישורים בפורמט MP3, שהוא פורמט המוזיקה הסטנדרטי.
לאחר שתקבל/י את הרצועות, תוכל/י להוריד אותן לטלפון, לטבלט או למחשב. אנו ממליצים גם לשמור עותק מכל קובץ בנפרד – במחשב או על גבי דיסק-און-קי, על מנת שישמרו אצלכם לתמיד.